NIK AZIS MINTA SINGAPORE SELAMATKAN PELAJAR MALAYSIA DIMESIR

                                  pesawat singapore menolong Nik Azis

Fuckatan Pembangkang hebuh kata kerajaan BN lambat bertindak membawa pulang 11,500 pelajar Malaysia Terperangkap dalam rusuhan rakyat diCairo Mesir.

Nik Azis, Minta rakan seperjuangannya Singapura menyelamat semua pelajar-pelajar Malaysia yang terperangkap itu.

Sementara diMesir, AnuWar telah meminta Taliban dan AlQaeda mengawal  keselamatan pelajar Malaysia. Hingga sekarang tidak seorang pun wakil kerajaan  Malaysia dihantar keMesir. Melainkan dengan usaha Nik Azis tiga buah pesawat tentera Singapura dihantar untuk mengangkut pelajar-pelajar Malaysia tersebut serta menghantar barang makanan beb..

Kerajaan Malaysia hanya bercakap kosong tidak seperti Fuckatan Pembangkang bertindak cepat. Ek.. Pejabat MB Kelantan dapat berhubung dengan 7000 pelajar Malaysia disana.  Pejabat PKR di Petaling jaya dibuka 24 Jam sebagai bilik Gerakan untuk menerima maklum balas dari masa kesemasa.

Dalam masa terdekat ini, Fuckatan akan berjaya membawa pulang semua pelajar dari Mesir melalui Jedah. PKR akan akan adakan roadshow ke30 lokasi tepilih diseluruh negara menerangkan kegagalan kerajaan.

Ibu bapa bolehlah menghantar kawat kepada AnuWar mengucapkan terima kasih kepada Pakatan Pembangkang kerana bertindak cepat.

tu dia beb .. hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan