LAUNG ALLLAHU AKBAR !! KEMUDIAN POLIS ANJING

                               gambar cilup dari Hpk.






Tujuan perhimpunan haram ini hanyalah untuk menghantar satu nota bantahan kepada Kedutaan AS. Tetapi mengganggu orang ramai dijalananan berjam-jam tersekat disana sini beb!.

Polis yang mengawal keselamatan terdiri dari majoriti melayu  tertekan dengan tindak tanduk depa beb. Sudahlah gitu, baling batu dan botol kearah polis. Kalau kena naya beb. Ek..

Hari jumaat, lepas sembahyang jumaat, kemudian bertakabir Allahu Akbar !. Kemudian dikatakan polis itu juga orang Islam sebagai anjing-anjing. Bukankah kalau mereka memerintah negara nanti itulah juga anjing yang akan diharapkan untuk mengawal keamanan?. ek..

Tidakkah depa sedar bahawa polis-polis itu ada keluarga, anak isteri saudara mara kaum kerabat yang juga mempunyai undi. Begitu juga tentera.  Mereka juga layak mengundi. Tidak kah anak isteri, keluarga, saudara mara mereka berlkecil hati menjadi anak anjing, isteri anjing suadara anjing?. Nasib gue tak jadi polis. Kalu gue yang darah mudah naik ini dah tentu gue tuang hujung senapang dalam mulut beb hahaha .ek..

Kadangkala apa yang dilakukan oleh mereka jadi senjata makan tuan. Lagi banyak demo lagi banyak silap !.
Begitulah hasil manusia pemikiran pemimpin yang gelojoh dan rakus untuk mengejar kuasa. Disatu pihak lain diperalatkan sebagai kerbau pembajak sawah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan