OBAMA KENCING BERBUIH NOTA BANTAHAN PAKATAN



Washington, 5 Feb- Presiden Obama desak Mubarak undur terhormat dengan meningkatkan tekanan elak sekutu rapatnya  diguling dengan penghinaan. Mubarak digesa melepaskan jawatannya sebagai seorang negarawan daripada digulingkan dengan cara terhina.

"" Soalan utama yang dia perlu bertanyakan dirinya adalah: Bagaimana saya hendak tinggalkan satu legasi yang akan diingati oleh rakyat Mesir ketika waktu perubahan ini". Katanya lagi " Apa yang saya cadangkan kepadanya beliau perlu mendengar apa yang disuarakan oleh rakyat Mesir dan membuat satu keputusan munasabah bermakna dan serius"  Gesanya sebagai lanjutan dari rayuannya yang lembut minggu lepas. AP

Lo tengok ?. Semalam gue ada cakap. Ini Amerika tak dengar segala bantahan puak orang lidi seluruh dunia sekali pun jika depa dah kata itu, maka itulah.

Jadi apa maknanya demo bantahan lorang beb ?. Satu sen pun tak guna melainkan penyebab 7 orang yang ditangkap kerana ganas baling batu dan botol kepada polis. Lepas itu bergaduh dengan polis sampai panggil polis anjing dan lain-lain kata hina ?.

Ini Malaysia lorang ingat besar ker ?. Dalam peta dunia tak berapa nampak tau ?. Lo tengok betul-betul itu peta beb !.  Bukan gue jiwa kecil tapi gue nak ingatkan lorang buat sesuatu perkara itu perlu praktikal dan pijak atas bumi nyata.

Lorang ni kalau ramai-ramai tu berani pergilah bantu Gaza atau palestin tuh, Takut pulak. Cakap kat kampung jer berani. Sekarang ni kalu campak kat Mesir tu kering dalam seluarlah air kencing huhu.. ek.  Jadi buat sesuatu tu biar pakai otak beb !.  ek Perrrgk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan