BAKAL PM FUCKTAN BULAN PUASA PUN ' SUMBAT GOL' - CELAKO




Gue keras perut beb ketawa UMMI dalam blog http://srikandi7.blogspot.com cerita macam-macam kisah 'tonggeng' punaisihat PKR,  DSAI. Jika lorang, rasa lorang jahat, tapi tak bole lawan Punaisihat beb !. Dia bole sapu bulan puasa beb !. Samseng betul dia beb !. Ek.. 

Ini gue petik dari blog UMMI beb, dahsyat beb !. Gue seram pun ada beb !.Patutlah dia terima hukum karma sedemikian rupa beb ! Ek.. lo baca yang kuning itu beb, kalu tak puas hati lo cari blog UMMI beb !. Ya ampun !!! ! beb, gue nak tulis ini ketar beb !. ek..



Aku masih teringat, masa bagi keterangan di bukit aman, ramailah yg dipanggil oleh polis termasuklah kak long ku, kak lang ku, saksi-saksi yg lain mcm azizan , laila isteri orang, samsidar taharin,raju driver nalla, dan semua mangsa seks dia dan mangsa liwat dia, yg paling aku tak boleh terima salah satu keterangan dari seorang mangsa seks dia, perempuan tu berkata, dia main dengan anu war dalam bulan puasa pukul 530 petang ,dah lah berzina di bulan ramadan dan belum waktu berbuka, sehingga waktu magrib, so anu war terus berkata, oh sorry, i have to rush for my tarawikh, astarafilulahhilazim apa punya setan, apa punya dajal, apa punya pelesit, dah lah bulan mulia dinodai, dengan tak mandi hadas, kononya nak tunjuk yg dia tak tinggal tarawikh, sanggup dia mempersendakan allah mcm kawan -kawan dia saje.Takut kita dengar, sebab itulah allah humban dia ke lembah hina dipenjara supaya dia bertaubat, namun sedikit pun tidak memberi pengajaran kepadanya.Apalah nak jadi, dia tak kesian ke kepada arwah bondanya mak yan, tersiksa didalam kubur dengan perbuatan anak yg durjana.Raju driver nalla juga mengesahkan dia yg membelikan kondom, dia yg mengemas bilik, menyalin cadar, membuang tisu dan segala keperluan disediakan untuk anu war sebelum projek dan selepas projek kepada pihak polis, pening aku mendengarnya.Raju juga mengesahkan ...ITU BOSS (ANU WAR)BANYAK SAYANG ITU PEREMPUAN, MAKNANYA SAMSIDAR


Tiada ulasan:

Catat Ulasan