NASIB KORANG KASI TAU, GUE INGAT MAHFUZ TU ADA OTAK BEB !




Ahli Parlimen dari atas Pokok Sena, Mahfuz..zzz..zz  Minta Perdana Menteri putuskan hubungan diplomatik dengan Mesir kerana kebenciannya kepada Hosni Mubarak. Katanya, jika tidak putuskan hubungan diplomatik bermakna kerajaan Malaysia tidak memihak kebangkitan rakyat Mesir beb !.

Rupanya selama ini dorang ingat diplomasi itu satu hubungan antara kerajaan Malaysia dengan rakyat Mesir beb. Bukan dengan kerajaan Mesir beb !. Mahfuz..zzz..zz fikir, beku-beku otak dia sangka diplomasi dengan Mesir itu atas kehendak rakyat Mesir bukan G to G beb !. Kalu rakyat Mesir lawan pemimpinnya , Malaysia ikut rentak rakyat lawan juga beb. Ek..

Begitu jugalah tanggapan depa sangka terhadap mana-mana kedutaan negara asing diMalaysia ini termasuk AS, atas kehendak rakyat Malaysia sepenuhnya beb !. Adei... gue tak sangka ada MP tolol camtu beb !. Nasib baik lorang kasi tau gue itu Mahfuz..zzz..zz otak karat beb !. Gue mati- mati ingat  Mahfuz..zzz.zz cerdik beb.

Pas tu korang bongkar pulak crite Mahfuz..zzz.zz storekeeper kat airpot Bayan Lepas, wah gue tersentak beb !. Kalu Fuckatan menang, Mahfuz..zzz..zz jadi menteri Luar, sibuk sajalah Duta kita sana gulung tikar bantal, sini gulung tikar bantal  terutama dinegara-negara barat. Dibarat demonstrasi ini biasa beb !. Bole kata hari-hari.  Kalu ada jer demo,   Menlu panggil duta balik dan hubungan putus. hahaha... ek. sedar tak sedar, semua duta Malaysia diluar negara pupus beb ! hu hu..   ek.

Gue cadang sama lo Mahfuz..zzz..zz lo pg Sintok dekat lo punya kampung sana, lo minta sama UUM tu  untuk tumpang kuliah hubungan antarabangsa  sama budak-budak sekali seminggu pun cukup beb !. Atau lo pg Kementerian luar minta sorang pegawai diplomatik kasi tution sama lo beb !. Gue sian sama lo beb !. Gue sian !.

Gue harap mana lo kurang faham lo lebih baik cakap apa barang yang lo tau beb !. Lagi banyak lo cakap lagi ramai orang tau beb.   sssssssshh !. sekarang gue sama theflyingkick jer tau beb !.  Lo Klik HERE BEB

Tiada ulasan:

Catat Ulasan