WAKIL RAKYAT DAP DILATIH OLEH GANGSTA ///



Wakil-wakil rakyat DAP Pulau Pinang dipilih dari kalangan gangsta. Gua dikasi tau jika mereka tidak lagi terlatih selepas menang pilihanraya, mereka hendaklah memasuki latihan tersebut supaya mempunyai kualiti ganas, kejam dan berani membuat apa sahaja termasuk menamatkan riwayat.

Rahsia mesti kuat jika pecah siaplah. Gua ingat itu Beng Hock ada kena-mengena beb. Sebab itulah Wakil rakyat Pulau Pinang banyak samseng. Ng Wei Aik yang jadi gangsta tong gas itu juga  gangsta terlatih.  Ini gua betul-betul cakap. Itu Ng Wei Aik sejak jadi wakil rakyat sudah lama tidak bergaduh dan merompak maka sudah ketagih beb. Sebab itulah tong gas pun dia mau sapu beb.

Ng Wei Aik cukup marah sama itu restoran nasi kandar tidak bayar wang perlindungan. Mana gerai-gerai tak bayar wang perlindungan akan dimusnahkan. Jika bayar mereka meniaga apa saja termasuk jual daging betina, jual jantan atau jual mak nyah.

Itu wang masuk tabung DAP beb. Gua tau ini barang. Kedai-kedai, kilang-kilang mesti bayar itu wang beb. Sebab itu Rasis Lim lantik dia jadi setiausaha politik kerana Wei Aik kepala gangsta beb. Itu gerai-gerai tepi jalan semua bayar sama anak buah Wei Aik beb.

Rasis Lim, tidak takut sapa-sapa sebab dia dilindungi oleh gangsta beb. Kalau pilihan raya orang-orang china takut beb mau kasi undi lain parti beb. Mereka ugut bakar rumah beb. Sekarang Gangsta Pulau Pinang bukan gangsta tempat lain beb, Mereka sekarang tidak kelihatan kerana mereka berwajah orang politik beb.

Anu-WAR tau ini brang beb, dia pun pakai itu duit prlindungan beb. Itu gua kasi  tau beb. ///

Tiada ulasan:

Catat Ulasan