MALA DAN MAAROF DUA-DUA HANGIT



Gempar seluruh Malaysia suami calon Pas ponteng kerja beb. Banyak surat khabar mempersoalkan gelagat guru itu. Sikap demikian akan menghilangkan kepercayaan ramai pengundi terhadap calon Pas, Puan Normala salam beb !.

Pas plih calon yang nampak ada masalah keluarga. Atau sebaliknya Pas tidak ambil kira kebebasan calon untuk bertugas sebagai wakil rakyat beb. Itu kesilapan besar, silap..gue ulang silap lo.. ek

Mala tidak bebas beb. Dia punya seorang suami yang tidak dapat menerima isterinya jadi wakil rakyat. Sejak ura-ura isterinya jadi calon lagi dia sudah sakit beb. Sakit bahana politik isteri. Sekarang semua orang nampak beb. ek..

Jadi tidak guna kita inaya dia dan keluarga beb. Kembalikan mereka  pada kedudukan asal beb. Jangan diganggu lagi lepas PRK Tenang ini beb. Biarkan mereka hidup bahagia  beb !.

Cara kita membantu mereka senang beb ! tak payah undi  Mala  . Mudah beb.  Kita akan dapat pahala besar membahagiakan  sebuah keluarga dengan satu pangkah tidak masuk dalam kotak normala beb.  Pangkah itu masuk kotak Tok Ai.. beb. Itu saja jalan kita tolong  Mala beb! ek..

Tolonglah bahagiakan Mala dan Maarof beb. ek..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan