KETUA PEMBANGKANG - PAS DAN DAP RELA KENA KENCING ANUWAR



Sekarang barulah kita faham beb! kenapa AnWar tidak minat langsung untuk membela diri sebelum digantung keanggotaannya diParlimen  beb. Faham... faham.. gue faham dah muslihatnya.

Dia dah rasa malas keParlimen kerana banyak tekanan peribadinya sendiri beb!. Sebagai Ketua Pembangkang belio mesti berhujah dengan Kerajaan beb !. Dia tak boleh tahan bukan dengan BN Beb tapi dengan MP PKR yang keluar PKR Beb. Masak beb puak-puak tu kerjakan dia sampai tak bole bernafas beb!. ek..

No. 2, dia sudah buka ofis diWashington DC beb, untuk menyaingi pejabat Kedutaan Malaysia di AS dengan belanja lebih 6 juta ringgit setahun beb. Mungkin lebih lagi dengan kakitangan dari Pakistan dan Turkey beb. Kalu dia terikat datang keParlimen bila masa dia nak gerakan operasi taraf dunia dia beb.

Kalu bole dia, mahu Speaker gantung dia sampai setahun beb atau sampai PRU akan datang beb. Dia lagi senang beb. Dia pun masih Ketua Pembangkang sebab DAP dan  Pas dia sudah kencing beb. Lagi pun Pas dengan DAP sudah kasi belio hak mutlak Ketua Pembangkang mana berani tarik balik beb. ek..

AnuWAr sekarang banyak tumpu gerakan luar negara, pakai skud tembak Malaysia dari luar jer beb. Dari dalam dia kacau melalui pemberontakan beb. Lo baca apa kata blog Gelombang Wangsa Maju beb. Hindraf digerak semula beb !. ek..

Gue tak bole cerita habis nanti gue kering modal beb.,..lain kali gue punya blog kosong beb sambung ...... ek

Tiada ulasan:

Catat Ulasan