BOB LOKMAN MASUK PAS KECEWA GAGAL DIDIK ANAK



Bertapa dangkalnya seorang artis seperti Bob Lokman, disebabkan kecewa tidak dapat mendidik anak dengan betul memilih untuk masuk Pas. Kegagalan membina keluarga yang menjadikan anak-anak tidak tentu arah, disalahkan kepada slogan BN ' Rakyat didahulukan , pencapaian diutamakan'.

Jika itulah alasannya masuk Pas, gue mau tanya bob adakah dengan masuk Pas itu boleh jadi anak berubah jadi baik dan boleh dibentuk kejayaannya ?.

Bob, gue masih bujang  tapi gue tak faham kenapa anak dipersalahkan hingga seoprang bapa mencari penyelesaian masuk politik. Apakah politik itu boleh selesai masalah keluarga?. Apakah kehulu kehilir diusung oleh Pas nanti untuk diperalatkan menarik minat orang ramai boleh selesai  anak -anak dirumah yang ditinggalkan akan jadi sempurna?.

Masuk parti politik itu bukan sekolah untuk selesai masalah keluarga bob !. Silap-silap jika sering tinggal rumah keadaan lagi bertambah teruk. Silap-silap bukan sahaja anak, isteri pun lari jika tidak kena gayanya.

Bob, masa lo jadi artis kehidupan lo sendiri yang utamakan glamour telah menjadi kesan kepada anak-anak lo sendiri. Lo sendiri sibuk sana sini hingga anak-anak tidak mendapat perhatian. Bila sudah besar panjang mereka bebas akhirnya terjebak dengan berbagai gejala sosial.

Kuah kalu tak tumpah kenasi kemana lagi. Sebab itu jika bapa kencing berdiri, anak kencing berlari. Tetapi masa itu lo tak sedar kerana anak-anak masih kecil. Bila besar anak-anak lo sudah ikut peragai lo. Bila lo sudah insaf, anak-anak lo terus rosak.  Sekarang lagi susah, jika lo cuba ubah mereka silap-silap anak-anak lo deraka pada lo.

Jika lo mau betulkan diri bukan Pas tempatnya tetapi masuklah kumpulan dakwah contohnya kumpulan Tabligh. Ajak anak isteri serta sekali baru betul. Sekarang lo pilih jalan tak betul Bob. Nanti lo tahu Pas itu pembohong, suka menyalahkan orang lain dan keluar fatwa yang bukan-bukan mesti lo fade up.

Gue sian sama lo. Sekarang lo sendiri cakap lo ada masalah keluarga. Jika lo mau pimpin Pas, orang akan cakap uruskan keluarga sendiri pun gagal inikan pula nak  jaga negara dan rakyat.

Lo imbas balik masa lo glamour dulu. Lo ada minum arak bukan ?. Kadang-kadang lo punya kawan kasi lo sedut ganja belakang pentas bila ada show kan?. Lo juga ada main ramai pompuan kan?. Ini semua jadi balasan tuhan didunia atas perbuatan lo yang tak sedar diri kerana glamour.  Lo jangan sorok sama gue apa yang kebanyakan artis buat, sebab gue pun artis juga sebelum ini.  Arak, dadah, pompuan adalah bukan dianggap sebagai dosa kan?.

Lo silap Bob !. Masalah lo tak kan selesai jika masuk politik. Tapi tak per lah ada ramai orang macam lo bermasalah keluarga lari masuk Pas. Sebab Pas itu tempat orang kecewa dan bermasalah. Jika mau keluarga lo  bahagia dan anak-anak berjaya lo tinggalkan politik. Lo pilihlah yang mana satu jalan keShurga. Klik  vedio dibawah ek.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan