NIK AZIZ DENGAN ANUWAR SAMA SYAITANISM - JMM



Gue angkat tabik spring sama Datuk Nik Khairul Annuar Ab.Rahim Pengarah Hal Ehwal Agama Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM)  kata AnuWar dengan Nik Aziz sama-sama ghairah, bernafsu ganas dan membuat apa sahaja demi mengejar cita-cita politik. ek..

Katanya Nik Aziz 'melacurkan' agama untuk memuaskan nafsu politiknya. Manakala AnWAr 'melacurkan' politik bagi kepuasan nafsu serakahnya.

Datuk Nik Khairul Annuar mengakui menyoal Nik Aziz adakah beliau dan arwah nenek moyangnya tidak pernah mengundi Pas menjadi kafir ?.( Minguan Malaysia 30/1/11- 13). Ketika mengulas kenyataan wali terompah dari parti syaitanism mengatakan jika tidak menyokong calonnya sebagai jahiliah dikampung Radong Tenang.

Nik Khairul juga menggesa supaya mengeluarkan fatua terhadap perilaku menantunya yang rasuah (ariffahmi).  "Kami golongan muda meminta Nik Aziz memberi penjelasan terhadap perkara itu" katanya.

Adey...gue ingat gue sorang jer antara golongan muda yang meluat pada Nik Aziz dan AnuWar !. Rupanya bila dah melampau ramai yang tampil kehadapan lenyek  si syaitanism tu. hahahaha....

Apa pun Datuk, jangan sekali sekala jer.. dengan dorang ni kena palu tiap-tiap hari !.  Depa tu dah bebal lagi dungu datuk !. Ini menambah semangat gue menulis lagi kerap beb !. Lo cakap gue ulas Datuk, jangan risau.. depa dah melampau membawa ajaran sesat beb !. Sampai kunci shurga pun mereka pegang beb !.

Hidup JMM !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan