MERLIMAU - DAH MULA BERBALAH FASAL CALON ?.



Gue dengar dan baca  PKR dan Pas mula bertikam lidah fasal calon Merlimau. Pas kata itu kawasan tradisi depalah. PKR pula kata patut PKRlah kali ini !. Pas asyek kalah..kalah..kalah.. Pakatan dah terkenal bertanding kalah  kebelakangan ini.

Haji Hadi kata " Merlimau kita ada orang, bukan bayang-bayang. Kita ada ramai situ" (utusan 31/1/11). Memang betul itu kawasan Pas dah lama tanding situ !. beb. ek.

Shamsul  Kandar Mohd Akin ketua AMK PKR pula kata " meskipun secara tradisi Pakatan Pembangkang mengekalkan status quo , namun terdapat beberapa faktor yang menyokong PKR meletakan calonnya untuk bertanding ". Pun betul juga. beb !. Kalau Pas asyek tumbang jer..  ek..

Shamsul Kandar berhajat jadi wakil rakyat dan bertanding diMerlimau itu.  Pas bagilah peluang untuk dia merasa tertirap pulak hahahaha.. kalau tidak dia banyak kokok beb .. ek..  Lagipun ia tidak mengubah apa pun, menang pun  tak bole tubuh kerajaan juga. Bagi dia... tengok metar nya ...hahahaha

Tapi kalau Pas tanding yang teruk kena palamnya Nik Aziz, Din Puduraya, Mahfuuuuuz.. dan mualaf Nizar tuh beb !. Kesian ke Nik Aziz dan Puduraya tiap kali PRK botak kena palam beb. ek..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan