HAI GEMPAR PAS KALAH KERANA BANJIR PULAK DAH !!!

                tengok.. hang punya banjiq ka?   hahahaha


Gue terbaca kenyataan akhbar Mustafa Ali dari surat khabar mana yeh.. kad 7E, gue selak-selak lebih kurang, nak beli jimat beb !. Walau pun duit blogger kerajaan bagi tapi, sekarang nih online pun dah banyak beb !. Tapi kalau kat kedai tuh, curi-curi selak juga macam-macam surat khabar beb. ek..

Duit Petronas bagi pada blogger pro kerajaan dari tabung duit minyak naik tu gue belanja luar negara beb !. Lepas pilihan raya ramai blogger pro kerajaan berehat diluar negara bercuti beb !. Itulah blogger pro pembangkang adap komputer lagi ka dah kalah-kalah tu hahahahaha.....

Mustafa Ali kata Pas kalah sebab banjir pengundi Pas tak dapat keluar tiada pegangkutan beb !. Kalau dapat keluar mereka kata menang beb !..  huah...huah...huah.... ek.

Tapi penyokong BN tidak pula kata mereka kena banjir beb. Heran juga, Mereka eluk jer pergi mengundi. Gaduh hujan pun tidak juga. Issh.. Ishhh...Issssh... heran..heran..heran... macam mana pulak satu kawasan ada setengah banjir setengah tak nampak langsung banjir ?.

Kuat sangat doa pada lori itu minta datang bala pada orang BN tapi terbalik kot hahahaha.... Ye..lah terbalik doa lori tu beb. Lain kali jangan la tulis doa besar-besar gantung kat lori macam hari penamaan calon ari tu ber.. bila tuhan turun bala jadi terbalik beb !. Cela.. ek..

Di Merlimau esuk tak payahlah doa lori tu ber.. banjir atau ribut pula puak-puak hampa. Jadi cela orang tua-tua kata. Doa dalam hati  atau lepas sembahyang cukuplah.

Mustafa Ali tu bagi alasan macam orang main lawan bola sepaklah beb !. Bila kalah cakaplah padang itu banyak lobang, pengadil berat sebelah, hari hujan pada tendang penal T pun tak masuk dia marahkan botnya tali tak ikat kuat. hahahahaha.... begitulah beb !.

Lain kali BN jangan bagi kalah lah payah nak bagi alasan dalam keadaan muka yang sebel beb !. Merlimau tuh kena kena kerja kuat dari sekaranglah.. Datuk Ali Rustam buat kerja dulu tak payah tunggu jentera luo yang huru hara tuh. Jentera luo esuk datang bagi kemas jer dah.

Datuk Ali kena tahu pintu mana  keluar kalau kalah yeh... hahahaha.... ek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan