GOLONGAN SIAH MENGAMUK MULA TUNJUK TARING



Gue pening ini Malaysia sudah mau jadi Iraq. Ada sunni dan mula ada satu lagi
lo panggil apa?. Siasah, syariah, pe'ah, muta'ah . Lidah gua keras beb. Ooo gua ingat.
golongan siah.( bukan samsiah).

Kumpulan ini gempar bulan lepas ditangkap di Gombak Selangor beb,
ek.. sebelah gua batu kapor. mereka tengah melatih kader-kadernya sorok-sorok.
 Ia baru masuk dan bermula diMalaysia.
Tangkapan itu masuk dalam siaran TV dan siar diakhbar-akhbar.
Blog tak tau macam mana nak tulis pada ketika itu kerana takut salah...ek

Jais buat serbuan itu ada lapuran mengatakan ajaran sesat dari orang ramai.
kalu lo belajar agama sorok-sorok itu ada petanda tak baik akan diajar sama lo
beb. Kalau ilmu betul ajar terang terangan beb ek..

Jais kata jika begitu ajaran siah yang ini sudah tentu ada masalah.
Bahaya kalau mereka kembang akan jadi macam Iraq.
Padang jarak padang terkukur beb. ek..

Semalam  pengikut Siah telah membuat lapuran polis minta diambil tindakan
terhadap Datuk Khusrine ( masa itu ketua Jais) dan Datuk Hassan Dine (pendakwah)
kerana menghina, menghasut dan memfitnah kumpulan itu jadi kecuh.
Lapuran polis itu atas dasar kebebasan beragama diMalaysia katanya.
Mereka akan bawa kes itu kemahkamah dalam masa terdekat.

Teruk..teruk Datuk khusrin tahun Hijrah ini tahun ujian baginya.
Eluk ajak Datuk Hassan Din pergi  Ummrah sementara
Menteri B**** tak bagi kerja ni. ek Gue cadang... saja ek.
Pakat mandi air zam zam buang bala huhuhuhu.ek

Ini Berita rasmi gua baca diakhbar. Sudahlah kena lapor polis oleh kumpulan Siah
Semalam juga Datuk Khusrin dan Datuk Hassan Din dilapurkan kepada polis oleh
Kumpulan Syiah yang berang dengan kenyataan Datuk Khusrin dan Datuk Hassan Din.
Lapuran itu mengatakan bahawa mereka difitnah, dihina dan dihasut oleh dua
orang ini. ( Sinar Harian 18 desember 2011 :m/s8)

Hahaha Gue ketawa ...Datuk Khusrin dan Datuk Hassan
menerima repot polisi dari dua kumpulan agama iaitu
kumpulan Siah dan kumpulan Syiah  hahahaha
Jadi sekarang ada tiga kumpulanlah diMalaysia?. Sunnah wal Jamaah,
Syiah, dan Siah .ek..

Kumpulan Siah itu himpunan dari berbagai-bagai ajaran, ek
seperti arkam, hasan anak Harimau, malek anak gajah, meri anak landak,
Yassin anak yusof, ayah pin dan lain-lain. ek.. Jaled anak jani hahaha.

Gue harapla ...lo..gue harap la... Golongan sesat harus dipantau jangan
biar bakar negara beb.. ini ajaran agama jangan-main beb.
Polis harus beri tumpuan sama beb. Orang ramai kena bagi maklumat beb.

Mana yang betul itu betullah..gue tak kisah. Niat betul dari hati yang betul beb
Yang betul pun kadang jadi tak betul beb. Orang lain semua islam tak sempurna
 dia saja yang sempurna pun itu kelas tak betul beb.
Islam ada lesen pun satu yang tak betul beb.  ek

Kalau dah jadi macam gambar atas itu lebih ramai diMalaysia
itulah yang gue bimbang beb. Itu dari kumpulan siah gue agak beb !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan