GEMPAR- POLIS DAN TENTERA AKAN DIKERAH LAGI KE TENANG


Jawatan kuasa BN PRK Tenang meminta supaya Menteri dalam Negeri dan Menteri Pertahanan supaya menghantar gerombolan lebih besar anggota polis dan  angkatan tentera untuk menjadi jentera BN di Tenang.ek.. Memandang anggota polis tidak cukup lagi bagi mencabut dan mengoyakan bendera dan poster pas buat masa ini.

Tugas tentera bagi menangkap jentera-jentera parti pembangkang dan mengikatnya dibatang-batang getah atau pokok kayu supaya tidak dapat berkempen hingga selepas membuang undi. ek..

Polis pula diminta mengoyak poster-poster Pas  dan menurunkan serta mencabut bendera Pakatan yang dipasang disetiap tempat dikawasan PRK Tenang. ek..

Ini berikutan tuduhan parti pembangkang menuduh polis mencabut bendera mereka yang dipasang dibeberapa tempat di Tenang. Alang kepalang BN perlu menggunakan semua jentera kerajaan itu semaksima mungkin. ek

Polis juga dikerah supaya membawa lokap bergerak untuk melokap Din Puduraya, Nizar Jamaludin, Lim Kit Siang,  Mahfuuuuuz dan lain-lain ahli kempen yang turun keTenang. Ek hahahaha..



.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan